Proiectul a însemnat o etapă de cercetare și creare a 6 module de introducere în limbajul audiovizual și explorare a temei limitelor personale, organizând, în două etape, ateliere pentru adolescenți la Călărași și București.
Structura a fost, astfel, îmbunătățită după fiecare sesiune, rezultând un „manual” disponibil tuturor celor interesați.
Dacă vrei să consulți documentul, scrie-ne!
Adolescenții din Călărași și București au creat, în echipe, 3 exerciții audiovizuale, serii de fotografii, au exersat metode de a formula feedback, teorie și analiză de imagine, dar mai presus de toate s-au conectat, au experimentat moduri de a vorbi despre ei înșiși și a delimita spațiul personal în raport cu spațiul de grup.
În etapa de cercetare, echipa de traineri a fost însoțită de alți specialiști, precum Silvia Guță, psihoterapeut, creatoarea proiectului „In a relationship” sau Alex Mircioi, dramaturg și critic de film; având credința că dincolo de ceea ce facem, e important să ne lăsăm văzuți și să dăm acces noii generații la acest proces, a fost organizat un apel deschis pentru doi interni, studenți la film, avându-i alături pe Dalesia Cozorici și Laurențiu Bondarenco.
În ultima parte, au avut loc 2 evenimente profesionale la București și Călărași, cu participarea mai multor profesori, studenți și jurnaliști, în care a fost prezentată structura de cursuri și au avut loc discuții despre cine și cum face educație cinematografică pentru liceeni în acest moment. Participanții și-au exprimat dorința de a lua parte în continuare la întâlniri și dezbateri pe această temă.
PARTENERI ȘI FINANȚATORI DE-A LUNGUL EDIȚIILOR